WRACAMY Z NOWYMI, MATEMATYCZNYMI ŁAMIGŁÓWKAMI OD #ICRA4kids

W ostatnich miesiącach dużo czasu spędziliśmy w domu, a jednak to nie były wakacje. Epidemia wirusa SARS-COV2 postawiła nam zupełnie nowe warunki, do których musieliśmy się dostosować, zarówno my, jaki i nasze dzieci i  ich nauczyciele.

We wcześniejszym wstępie do letniego cyklu matematyka z #ICRA4kids pisaliśmy o RÓŻNICACH i NIERÓWNOŚCIACH. W przypadku dzieci nierówności często oznaczają nierówny dostęp do edukacji, co powoduje, że RÓŻNICE w miarę upływu czasu pogłębiają się, a w dalszej kolejności mogą prowadzić do nierówności społecznych.

Jednak epidemia postawiła nas wszystkich w tej samej sytuacji, dla niej wszyscy jesteśmy równi, a walka zależy od naszego własnego zaangażowania. Dlatego po pierwszym oddechu po zamrożonej gospodarce wznawiamy coroczną inicjatywę wspierania edukacji finansowej i matematycznej u dzieci.

Mamy za sobą niespełna miesiąc wakacji, i kilka dodatkowych spędzonych w domu. Taka sytuacja może powodować zwiększone trudności z związane z wejściem dziecka w nowy rok szkolny. Jak wiemy systematyczność jest kluczem do osiągnięcia sukcesu. Dlatego proponujemy, aby rodzicie rozbudzali w dzieciach nawyk codziennego rozwiązywania nieskomplikowanych zadań i quizów matematycznych publikowanych każdego dnia na fanpage ICRA4kids.

ICRA4kids przygotuje i umieści na stronie www.icra.com.pl/edu ,fanpage facebook.com/ICRA4kids oraz Instagramie @icra4u zadania matematyczne dla Twojego dziecka, które wspólnie rozwiążecie. 

Spróbuj już dziś 🙂